آموزش حسابداری مقدماتی

برای شروع یادگیری حسابداری به صورت کاربردی با هدف بازار کار اولین قدم آموزش حسابداری مقدماتی می باشد. نه تنها برای گرفتن مدرک و ورود به کلاس های آموزشی بالاتر حسابداری؛ بلکه در حسابداری مقدماتی مفاهیمی آموزش داده میشود که در هیچ یک از دوره های حسابداری دیگر تکرار نخواهد شد.

با ثبت نام در دوره آنلاین آموزش حسابداری مقدماتی گیتی حساب ضمن آشنایی با مثال های کاربردی با انجام تمرینات مستمر، به عنوان یک حسابدار مجرب وارد دنیای کسب و کار شوید. لذا با توجه به ظرفیت محدود کلاس ها در صورت تمایل جهت دریافت آموزش ها هرچه سریع‌تر برای ثبت نام اقدام کنید.

آموزش حسابداری مقدماتی

در دوره رایگان حسابداری مقدماتی چه چیزهایی یاد می گیریم؟

در دوره رایگان حسابداری مقدماتی، با مفاهیم اصلی  حسابداری آشنا خواهید شد. این آموزش ها مرحله به مرحله بوده و همراه با مثال های کاربردی انجام می گیرند. برای اینکه شما بتوانید وارد بازار کار شوید، تمرینات مستمر در طول دوره ارائه می گردد که شما با بازار کار هم آشنا شوید.

مطالب و محتواهای ارائه شده در دوره های رایگان حسابداری مقدماتی گیتی حساب، بسیار کامل و جامع میباشد. حتی در صورتی که در این زمینه هیچ اطلاعات قبلی هم نداشته باشید، تنها با کمی علاقه و پشتکار می توانید در پایان دوره به یک حسابدار موفق تبدیل شوید.

بهترین پکیج آموزش حسابداری حقوق و دستمزد
یادگیری حسابداری حقوق و دستمزد

چه مباحثی در دوره آموزش حسابداری مقدماتی مطرح می شود؟

چرا باید در دوره آموزش حسابداری مقدماتی شرکت کنم؟

ممکن است به این فکر کنید که شرکت در این دوره به چه دلایلی می تواند انجام بگیرد. در این مورد بهتر است اشاره کنیم، شرکت در این دوره می تواند به دلایل مختلفی انجام بگیرد که در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم:

  1. ممکن است در رشته حسابداری فارغ التحصیل شده باشید؛ ولی به دلیل ضعف در اجرای کاربردی دانش خود، توان کار و فعالیت در این رشته را نداشته باشید.
  2. با وجود ورود به بازار کار، هنوز تسلط کافی بر مباحث پایه ای این رشته ندارید.
  3. از علاقمندان به حسابداری هستید؛ ولی نمی دانید چگونه باید شروع کنید.
  4. ترجیح می دهید اطلاعات بیشتری در زمینه حسابداری کسب کنید.

پیش نیاز دوره آموزش حسابداری مقدماتی

دوره آموزش حسابداری مقدماتی گیتی حساب پیش نیازی ندارد و می توانید حتی بدون داشتن هیچ مدرک مرتبط با این رشته در این دوره شرکت نمایید.

برای گذراندن این دوره نباید هدف خود را بر کسب مدرک قرار دهید زیرا این آموزش ها مهارت محور هستند و می توانند دانش کاربردی شما را در این زمینه افزایش دهند. پس این آموزش حسابداری می تواند بدون هیچ پیش نیازی شما را در رسیدن به درآمد همراهی کند.

ویژگی های دوره آموزش حسابداری مقدماتی گیتی حساب

دوره آموزشی حسابداری مقدماتی گیتی حساب، ویژگی های بسیاری دارد؛ به طوری که تهیه آن می تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد. به برخی از این ویژگی ها در ادامه اشاره می کنیم:

  1. در طول دوره آموزشی سعی شده است تا بازار کار حسابداری را توسط ارائه مثال های کاربردی در قالب سرفصل های مختلف، شبیه سازی کنیم.
  2. برای ارتقاء توانمندی های شرکت کنندگان در این دوره، تمرینات مستمری در طول دوره گنجانده شده است که می تواند به حل مسائل روز در این حوزه کمک کند.
  3. محتوای دوره آموزشی حسابداری مقدماتی به اندازه ای به زبان ساده و همراه با مثال های متعدد آماده شده است که نیازی به حضور در کلاس حضوری ندارید. شما با گذراندن این دوره می توانید وارد بازار شوید و وظایف خود را به درستی و با مهارت بالا انجام دهید. با گذراندن این دوره شما می توانید حسابداری را به صورت کاربردی فرا بگیرید.
آموزش حسابداری در اصفهان

دوره آموزش حسابداری مقدماتی گیتی حساب مناسب چه کسانی است؟

حسابداری مقدماتی گیتی حساب به زبان ساده ای طراحی شده است تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند. با این حال می توان گفت آموزش حسابداری مقدماتی گیتی حساب بیشتر برای افرادی می تواند مفید باشد که به فکر کار در این زمینه هستند. ثبت نام در این دوره های حسابداری به افرادی که به یادگیری حسابداری علاقه دارند و ترجیح می دهند صاحب درآمد باشند، توصیه می گردد. هر چند که هیچ پیش نیاز قبلی در این خصوص نداشته باشند. 

در حالت کلی آموزش حسابداری مقدماتی گیتی حساب را می توان به افراد زیر توصیه نمود:

  • علاقمندان به رشته حسابداری
  • دانشجویانی که در این رشته تحصیل می کنند.
  • فارغ التحصیلان رشته حسابداری
  • کار آموزان فنی و حرفه ای در رشته حسابداری
  • افرادی که در رشته های اقتصاد و مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شده اند.
    و …

برای آموزش دوره حسابداری مقدماتی در اصفهان به کجا مراجعه کنیم؟

در حسابداری مقدماتی در گیتی حساب، با مفاهیم و نرم افزار حسابداری آشنا خواهید شد. این آموزش ها مرحله به مرحله بوده و همراه با مثال های کاربردی انجام می گیرند. برای اینکه شما بتوانید وارد بازار کار شوید، تمرینات مستمر در طول دوره ارائه می گردد.

مطالب و محتواهای ارائه شده در حسابداری مقدماتی گیتی حساب، کامل و جامع هستند. حتی در صورتی که در این زمینه هیچ اطلاعات قبلی هم نداشته باشید، تنها با کمی علاقه و پشتکار می توانید در پایان دوره به یک حسابدار موفق تبدیل شوید.

کاربردهای نرم‌افزار حسابداری گیتی حساب

سوالات متداول آموزش حسابداری مقدماتی

هر شخصی که در خود توانایی و نیاز به آموزش حسابداری میبیند میتواند حسابداری را آموزش ببیند.

بله . با توجه به نوع ساختار این نرم افزار امکان استفاده از نرم افزار به شکل شبکه وجود دارد.

خیر. هر زیر سیستم را می توان به شکل جداگانه خریداری نمود ولی در صورت خرید دو یا چند زیر سیستم یکپارچگی بین نرم افزار وجود خواهد داشت.

خیر . باتوجه به طراحی نرم افزار و نیز ساختار مدرن آن، محدودیتی در تعداد کاربران وجود ندارد.

برای آموزش حسابداری در اصفهان کافیست پکیج های آموزش حسابداری گیتی حساب اسپادانا را خرید نمایید. پکیج های گیتی حساب به طور تفکیک شده شامل صفر تا صد حسابداری ویژه بازار کار، حسابداری ویژه شرکت ها، فروشگاه های اینترنتی، اندروید، دانشجویان، شرکت های تولیدی و صنعتی می باشد.

خانهآموزشمحصولاتتماس با ما